Op zaterdag 5 en zondag 6 oktober sluiten we het evenement Sint Anna af met een weekend vol verrassende activiteiten. Dertien locaties in de wijk Sint Anna zijn dan het podium en decor voor dertien scènes en sferen uit het leven van Anna. Niet de heilige, maar de universele tijdloze vrouw. Met dans, muziek, theater, vertellingen, zang, film, exposities en andere presentaties.

Dit programma is gratis toegankelijk en reserveren is niet nodig. Op alle locaties is een programmafolder verkrijgbaar. Je kunt de folder ook downloaden.

Tijden: zaterdag 5 en zondag 6 oktober, tussen 12:00 tot 18:00 uur. Kom a.u.b. te voet of met de fiets en laat de auto thuis.

Wij stellen het op prijs als je dit bericht wilt verspreiden naar je achterban. Komt dat zien, horen en voelen!

Zie www.stichtingstraat.nl voor actuele informatie.

Met hartelijke groet, Stichting Straat

Dit evenement is mogelijk gemaakt door: Gemeente Tilburg, Erfgoed Tilburg, Art-fact, Wijkraad Korvel-Sint Anna/Verrijk je Wijk, Boekenschop, VSBfonds, het Cultuurfonds, Jopiefonds, Tivolifonds, Stichting Jacques de Leeuw, Spiegelglasfonds, Café De Troubadour, minderbroeders kapucijnen, Wassenberg zonweringen, Tussenheid013, Stichting Cinecitta